U ziet hier een overzicht van Stichting BSD nieuwsartikelen.

yvonne 1

BSD heeft een nieuw Bestuurslid!

Bron: Stichting BSD

We willen jullie graag voorstellen aan ons nieuwe bestuurslid.

vacature bsd

Vacature BSD Bestuurslid

Bron: Stichting BSD

Het bestuur van de Stichting Bevordering Studie Diervoeding (BSD) zoekt een nieuw bestuurslid!

20230928 135659683 ios aspect ratio 900 630

BSD-studiebeurs uitreiking 2023

Studenten diervoeding ontvangen studiebeurs

jongerencongres 2023 2 scaled aspect ratio 900 630

7e Jongerencongres was weer een groot succes!

Dit jaar lag de focus op de vraag of we moeten kiezen tussen plantaardige of dierlijke eiwitten om de sterke bevolkingsgroei en de klimaatuitdaging het hoofd te bieden.

stichting bsd vrouw

Een BSD-studiebeurs voor hbo-studenten! Inschrijving starten op 8 mei 2023

Stichting Bevordering Studie Diervoeding (BSD) wil graag gemotiveerde hbo-studenten ondersteunen met de BSD-studiebeurs (hbo). Met deze beurs hoopt de stichting bij te kunnen dragen aan het verbreden van het netwerk van de studenten.

bsd nieuws man onderzoek stichting bsd

Een BSD-studiebeurs (WUR) aanvragen? Inschrijving start op 8 mei 2023

De Stichting Bevordering Studie Diervoeding (BSD) biedt aan studenten van de Wageningen Universiteit (WUR) en de agrarische hogescholen de mogelijkheid om voor het studiejaar 2023-2024 een studiebeurs aan te vragen.

stichting bsd logistiek

Studenten diervoeding ontvangen studiebeurs van bedrijfsleven

13 studenten diervoeding - waarvan 3 hbo-studenten en 10 WUR-studenten - ontvingen woensdagavond aan het eind van de 'Discussion evening Future feed' van studentenvereniging De Veetelers een studiebeurs van Stichting Bevordering Studie Diervoeding (BSD).

stichting bsd recycle

De Molenaar: Young Feed Professionals bespreken klimaatproblematiek

Bron: De Molendaar

De zesde editie van het Jongerencongres was dit jaar anders dan anders. Het evenement vond niet plaats in Etten-Leur, maar in Jaarbeurs Utrecht als één van de congresonderdelen van Victam International. Twee sprekers lieten

stichting bsd kennis

Een BSD-studiebeurs (WUR) aanvragen? Inschrijving start op 25 mei 2022

Stichting Bevordering Studie Diervoeding (BSD) biedt aan studenten van de Wageningen Universiteit (WUR) en de agrarische hogescholen (hbo) de mogelijkheid om voor het studiejaar 2022-2023 een studiebeurs aan te vragen.

bsd nieuws man bij machine stichting bsd

Studenten diervoeding ontvangen studiebeurs van bedrijfsleven

17 studenten diervoeding - waarvan 3 hbo-studenten - ontvingen dinsdagmiddag aan het eind van het Jongerencongres een studiebeurs van Stichting Bevordering Studie Diervoeding (BSD).