save the date 1080x1080 bsd reunie 2024 (900 x 630 px)

Stichting BSD viert dit jaar graag de uitreiking weer met haar (oud) BSD-studenten en relaties!

Op 25 september 2024 organiseert Stichting BSD de uitreiking van de BSD-studiebeurzen. De locatie is dit jaar het hoofdkantoor van De Heus Voeders in Ede. Naast de uitreiking zal er dit jaar ook aandacht zijn voor het thema LCA.

Tijdens deze middag zal er aandacht zijn voor het toekomstperspectief in duurzaamheid, LCA en welke rol de diervoedersector hierin speelt en wat dat betekent voor de nieuwe generatie Young Feed Professionals. Laura Nobel, manager van de Global Feed LCA Institute (GFLI) en Iris Zweekhorst, productmanager Boiler bij De Heus en tevens oud-BSD student zullen hier een presentatie over geven. De sector kan namelijk wel LCA-experts gebruiken.

Wij hopen natuurlijk veel (oud) BSD-studenten te kunnen verwelkomen en te horen waar iedereen terecht is gekomen. Bij de netwerkborrel is er gelegenheid onder het genot van een hapje en drankje om oud-klasgenoten, leraren, vrienden en hopelijk nieuwe contacten binnen de diervoederindustrie te ontmoeten.
Geïnteresseerd in LCA en benieuwd waar mede BSD-studenten terecht zijn gekomen?

Meld je dan aan door de QR-code te scannen in het beeld hierboven of ga naar het online aanmeldformulier.

Doe dit vóór 16 september 2024. Hopelijk zien we je op de 25ste!

Bron: Stichting BSD